Powered by Blogger.

How I store my Nail Polishes

Wednesday, July 20, 2011

Hi girls!!

I was asked a long time ago to show how I store my nail polishes. but I completely forgot about it, and today I remembered so I decided to do it. 
I store my nail polises in one drawer, so they are away from sunlight, and they will not dry as fast. 
I bought a little box with compartments from IKEA which cost me £13.27, and I think it is perfect for my needs, and fits all my nail polishes and more as my nail polish colection tends to grow almost every week!
I'll leave you some pictures so you can have an idea on how it all looks.

XOXO

===

Olá meninas!!
Já á algum tempo uma menina deixou-me um comentario a pedir para mostrar como guardo os meus vernizes, mas esqueci-me completamente e só hoje me lembrei.
Eu guardo os meus vernizes numa gaveta na minha comoda, para os proteger da luz do sol e da humidade da casa de banho, assim eles não secam tão depressa.
Então eu comprei uma caixa que tem compartimentos no IKEA, e para mim é perfeita, os meus vernizes cabem lá todos, e ainda cabem mais o que é bom porque pelo menos de 2 em 2 semanas compro vernizes.
Então deixo-vos com as fotos para voces verem melhor como eu guardo os meus vernizes.

XOXO






0 comments:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP